четверг, 12 мая 2016 г.


12552918_10153172703431721_3927668199448887680_n

НЕ ИСПОВЕДЬ, но кое-что от сотрудника барневерн


LES HVA TIDLIGERE ANSATT I BARNEVERNET SKRIVER OM SIN DAVÆRENDE JOBB SOM SAKSBEHANDLER:

27.01.2016 kl.15:37
Har jobbet i barnevernet i noen år og vet hvor ulikt saker blir behandlet, fra et barnevernskontor til et annet. Barnevernloven går en del på skjønnsvurderinger og det skal være sagt at ikke alle som arbeider i barnevernet burde hatt en så ansvarsfull og viktig jobb som det er.

Da jeg var ansatt som barnevernskonsulent var jeg langt fra enig i alle avgjørelsene som ble tatt i mine saker, men hadde ikke mulighet for å endre det da det var folk som satt i ledende stillinger som hadde siste ordet.. Jeg gråt mang en gang på kontoret bak lukket dør pga avgjørelser jeg var uenig i.

Tårene trillet når jeg leste det du har skrevet, jeg sluttet som saksbehandler i bv mye på grunn av den følelsen av maktesløshet en blir sittende tilbake med etter endt arbeidsdag…

***********************

27.01.2016 kl.15:37
Я работала в барневерн несколько лет и знаю какие разные дела были рассмотрены....

... Когда я была консультантом в барневерн, я была далеко не согласна во всех решениях, которые касались моих дел, но не было возможности изменить это, когда сотрудники высшего ранга имеют за собой последнее слово в деле. Я много раз плакала за закрытыми дверями в таких случаях.

Слёзы катятся из глаз, когда читаю то, что ты пишешь, я ушла из барневерн, и главная причина - чувство бессилия, когда ты остаешься сам с собой после закрытия дела....

*********************************

Комментариев нет:

Отправить комментарий